Bingo FM

Gepubliceerd 7 april 2007 door Sannie

Voor degene in regio Utrecht die in een nieuwbouwwijk wonen of klussers over de vloer hebben een bekend fenomeen : Bingo FM. De "beste" nederlandstalige muziek ! Was ik blij dat de radio met mijn vader verdween na de verbouwing hier hebben de stratenmakers ook zo’n mooi herrieding meegenomen. Jullie begrijpen dat het niet echt mijn smaak is. Ach ja, smaken verschillen natuurlijk. Toen mijn vader hier bezig was met de badkamer had ie hem ook lekker hard aan staan en stond lekker mee te galmen. En (niet doorvertellen hoor) automatisch galm je mee….. Vroeger stond thuis vaak de piratenzender op dus ik ken ze nog wel. Sommige dingen vegeet je niet. Gek eigenlijk, als je me zou vragen naar een wiskundige term moet ik je het antwoord schuldig blijven al had ik wiskunde in mijn eindpakket. Maar zit hier nu al weer mee te zingen met : "Eens ging de zee hier te keer, maar die tijd komt nooit meer, Zuiderzee heet nu Ysselmeer "…………….

5 reacties op “Bingo FM

  • heb ik toch de goede opvoeding gegeven (dat mee galmen) en ja het is goede muziek niet die herrie van tegenwoordig en eens een (27mc piraat altijd een piraat

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

