Proberen

Gepubliceerd 6 april 2007 door Sannie

Gisteren had ik mijn dag weer niet. Bleef maar huilen, wou niet slapen ’s middags. Mama had me al een keer extra laten drinken maar niets hielp. Nu zit ik sinds een paar dagen oogk het eten en drinken uit iedereen zijn mond te kijken. Papa en mama dachten dat ik dan misschien toch toe was aan wat ander voedsel. Mama wou eigenlijk tot 6 maanden wachten maar ja dat ben ik al bijna. Dus toch maar eens een fruithapje gepakt. Nou dat vond ik dus niets…. Toen had mama een flesje met wat sap gemaakt. Nu ben ik niet gek op flesje, wil ze nooit maar dit vond ik wel leuk. Drinken deed ik niet echt maar ik sabbelde wat en kreeg wel iets binnen. Was weer ff afgeleid maar begon toch weer te huilen. Vanmiddag heeft mama de sap nog een keer geprobeerd maar ik deed er niets mee. Ze wacht nu toch nog maar even, ze had eigenlijk al spijt dat ze gisteren begonnen was. Binnenkort moet ik toch weer naar het consultatiebureau en dan zullen we eens gaan kijken hoe ze het gaan doen met de nieuwe voeding. Ik wacht het wel af !!

5 reacties op “Proberen

  • tja,je zei het zelf al”jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit” dat kun je wel zeggen je kan er ontzettend moedeloos van worden.veel succes en liefs

  • tja,je zei het zelf al”jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit” dat kun je wel zeggen je kan er ontzettend moedeloos van worden.veel succes en liefs

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

