Gaaf !!

Gepubliceerd 6 april 2007 door Sannie

Stond er vanmiddag ineens een kleine graafmachine in de tuin ! Mooi hoor ! Heb het van dichtbij bekeken en daarna ben ik lekker voor het raam gaan staan. We hebben ook aan de kleine tafel gegeten want ik wou er niets van missen !

3 reacties op “Gaaf !!

  • Ach wat een lieve foto! Leuk om te zien dat die kleine mannetjes van ons zich ook echt gaan interesseren voor ‘mannendingen’ vind je niet?!enne..leuk dat je mn boek wilt promoten, bedankt alvast! groetjes en fijne pasen!!

  • wauw, dat had ik ook wel willen zien hoor, stoer zeg! (heb je gevraagd aan papa of je ook zo’n machine krijgt als je 18 bent, kan hij mooi naast je mac staan!)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

