Dokter en Paashaas

Gepubliceerd 4 april 2007 door Sannie

Vreemde combinatie nietwaar ? Maar heb ze vandaag allebei bezocht en een hand gegeven. Eerst moest ik vanmiddag naar de KNO arts. Hij heeft even naar me gekeken, vond ik allemaal prima. Hij vond me zo leuk dat ik nog een keer terug mag komen. Dan alleen wel in het ziekenhuis, iets met mijn neusamandelen. Zo rond eind mei, begin juni. Weet nog niet helemaal wat het inhoud al heeft mama al wel wat uitgelegd. Komt nog wel zei mama, wacht het dus wel af. Wel zei Oma aan de telefoon al dat ik dan een kadootje krijg dus dat is al leuk !!

De paashaas heb ik gezien in het tuincentrum. Mama had van het weekend nog niet genoeg gekocht dus gingen we daar ook even langs. En ik ben dus met de paashaas op de foto geweest. Was trouwens gewoon een meneer, toen we kwamen had hij namelijk zijn haas-hoofd afgezet om wat te drinken….. Maar voor de foto zette hij hem weer op kijk maar :

3 reacties op “Dokter en Paashaas

  • jaja, als je bij de dokter in het ziekenhuis bent geweest krijg je kadootjes, ook van ons hoor!!! En wat is die mama van jou een tuincentrumjunkie zeg, ze lijkt echt op oma!!

    (ps: leuke paashaasfoto!)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

