Naar school !

Gepubliceerd 3 april 2007 door Sannie

Mama heeft vanochtend met mijn nieuwe school gebeld. En op 14 mei mag ik voor het eerst komen ! Mijn nieuwe juf heet Marixc3xablle. Papa en mama gaan mee die dag, we zullen wel zien hoe lang we dan blijven. Ik heb er wel zin in !

Vanochtend was het ook gezellig hier. Suzan was een uur of twee hier. Haar mama moest even weg en toen hebben mama en ik op haar gepast. Vond het wel leuk, behalve toen ze ging huilen…..

5 reacties op “Naar school !

  • Wat spannend…naar de grote school!! Nog heel eventjes geduld dus…bijna is het zover! Wat leuk Yannick dat je er ook zo’n zin in hebt!

    Hihi Eline vind het ook nooit zo leuk als kindjes huilen! Eline wordt er altijd helemaal zenuwachtig van! Afzien dus als Cas uit de kleren moet voor zijn badje! Hihi!

  • voor jou gaat het al opschieten!leuk hoor en heel spannend mannetje.perry is er ook al heel erg mee bezig,dit omdat zijn vriendjes bijna alemaal al gaan naar de b.s en nu wil hij ook.mischien zien jullie mekaar nog op school als je school nog niet verhuisd is

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

