Diva

Gepubliceerd 2 april 2007 door Sannie

Ja, ik ben een echte DIVA. Vandaag heb ik bijna de hele dag mezelf laten horen. Helaas via huilen. Vond mama wat minder geloof ik. Wou ook weer niet slapen vanmiddag, is de laatste tijd steeds zo. Ga gewoon een uur liggen huilen in bed totdat mama me dan toch maar weer komt halen. Lig ik nat van tranen en met rode vlekken in bed naar haar te lachen…… Het doorslapen gaat nog niet echt super, twee keer wel, twee keer niet, afgelopen nacht weer wel…. Papa en mama blijven het maar proberen. En toch ben ik het mooiste en liefste meisje, zeg nou zelf……

Cool Slideshows

4 reacties op “Diva

  • Die Kaylinn weet wel wat ze wilt! De hele dag bij mama zijn…en vooral niet toegeven dat ze moe is. Da’s wel erg vermoeiend voor mama hoor Kaylinn! Vandaag maar weer lekker lachen en een heerlijk dutje doen hee!

    xxx

  • ach gossie..da’s best vermoeiend voor haar maar ook voor de rest van het gezin! Zijn het de befaamde regeldagen misschien? Kan ze me nog vaag herinneren maar nog even en dan zit ik er ook weer volop in! Morgen 38 weken..het schiet inderdaad op, spannend hoor!

  • wat ben je toch ook een schatje, vooral als je lacht, huilen was gisteren wel erg hoor, maar af en toe moet je je stem laten horen

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

