Druk dagje !!

Gepubliceerd 31 maart 2007 door Sannie

Vandaag een drukke dag gehad. Vanochtend kwamen Diane (met inderdaad een leuk buikje al…) en Danny Yannick op halen. Hij is daar een nachtje logeren. En hij vermaakt zich best, kijk maar eens op Diane’s log. Wij zijn de dag op pad gegaan met Kaylinn op zoek naar spullen voor de tuin. En geslaagd. Potten, planten en verlichting gekocht. En een nieuwe tuintafel maar die pastte niet meer in de auto. Marco had al een keer extra moeten rijden vanaf de Groenrijk. Gelukkig is die vlakbij en ik vermaakte me wel in het tuincafe met een warme chocola !! Altijd leuk zo’n tuincentrum. En hij is lekker groot dus daar ga ik nog wel vaker neuzen. Verder hebben we hier nog een winkelcentrum bezocht, hebben ze nu allemaal uitgeprobeerd. En toen naar huis, was onderhand tijd voor bad en bed van Kaylinn. En toen hebben we nog "even" de planten in de potten gedaan. Stond hier ook nog het een en ander uit het oude huis. Zijn dus net een kwartiertje klaar. En hebben nog niet gegeten… Honger…. Marco is dus naar Zorba’s gereden. Zo dus lekker aan de Gyros !!! Ik ga zo weer stoppen met het loggen en een hapje eten. Kaylinn heeft trouwens twee nachten doorgeslapen maar gisteren kwam ze rond twaalf wel weer. We wachten vannacht wel weer af !

7 reacties op “Druk dagje !!

  • ben benieuwd hoe de tuin eruit gaat zien!maaike slaapt eindelijk ook weer goed en s’nachts laat ze ons nu ook met rust dus mama knapt weer op!kom van de week wel even kijken bij jullie!fijne zondag en veel liefs

  • jullie een druk dagje, tja, en dat hadden wij ook! en wat denk je? Yannick sliep uit vanochtend hoor! Kwam pas rond 9 uur zijn kamer uit: “diane, ik ben wakker!”

  • Ook ik benieuwd hoe de tuin er uit zziet want zo te lezen hebben jullie hard gewerkt.
    En zo te lezen heeft Yannick een 1 april grap uit gehaald bij je zus, hihi om 6.15 uur “goedemorgen” te roepen, 1 APRIL.
    groetjes Melissa

  • Klinkt alsof de tuin nu toch ook wel af aan het komen is! En tja ik dacht vanochtend ook het ziet er toch naar uit dat Meike heel goed de nachten door gaat komen. In het afgelopen jaar kwam ze altijd nog wel om een verloren speentje, maar eigenlijk is dat nu ook wel voorbij…al durf ik daar nog niet helemaal vanuit te gaan! Fijne week.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

