Late voeding…

Gepubliceerd 29 maart 2007 door Sannie

Papa en mama vroegen zich al een paar dagen af wanneer ik nou geen laatste voeding meer nodig zou hebben. Kreeg hem nu nog rond 23.00 uur. Mama dacht dat als we eenmaal met fruit en groente zouden beginnen dus maakte me elke avond maar wakker. Nu had papa gisteren een gesprek met een collega die ook een kleintje hebben en die waren er al mee gestopt. Dus hadden papa en mama gisteravond zoiets van we zien wel wanneer Kaylinn komt vannacht. En raad eens wat, ik kwam niet ! Gisteravond om 19.00 gedronken en vanochtend hebben ze me om 7.00 weer wakker gemakkt. Goed he van mij ! Alleen mama moet nog even wennen, of beter gezegd de melkproductie.hihihihi Ik hoop dat ze me vanavond weer lekker laten liggen, bevalt me best ! (en papa en mama ook geloof ik !!)

7 reacties op “Late voeding…

  • Heerlijk he, als ze de nacht helemaal doorslapen!! En inderdaad, als ze dan zo’n stuk overslaan met de borstvoeding, ben je ’s ochtends blij als ze weer drinken, want dan staat “het” op klappen, haha!!
    groetjes, Karin

  • Fijn hxc3xa9 als die laatste voeding eraf is, wij vonden het heerlijk, ik vond tot 23.00 uur “wachten” op het laatst niet meer zo fijn.
    En wat heerlijk als ze dan door slapen.
    groetjes Melissa
    ps fijn weekend

  • De hulp is graag gegeven hoor, hoef je me niet voor te bedanken!

    Wat het verhuizen betreft, ik zie er niet tegen op maar kijk er naar uit, het kan me niet snel genoeg gaan!

    Fijn weekend, liefs Melody

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

