Log nieuws

Gepubliceerd 28 maart 2007 door Sannie

Zoals jullie misschien al gezien hebben staat er in mijn rechterkolom een foto van een hulphond. Ik wil jullie vragen om allemaal eens even op Hulphond Weblog te gaan kijken. Astrid (die zelf hulphond Mellis heeft) en Koba zijn een actie gestart om hulphonden te adopteren. Een goede actie die ik graag onder de aandacht wil brengen !

Ook is er weer een nieuwe weblogger begonnen ! Sonja is ook een weblog gestart. Sonja is een collega uit mijn Tupperperiode en is nog steeds mijn Tupper Demo. Ga ook eens even bij haar kijken !!

Eén reactie op “Log nieuws

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

