Cars !!

Gepubliceerd 27 maart 2007 door Sannie

Hallo allemaal ! daar ben ik dan weer. Wij wonen nu in Vleuten (ik spreek het uit als Vlooten, nog steeds moelijk die eu). Heb het hier prima naar mijn zin, ga zo weer lekker buiten spelen. Maar wil jullie eerst mijn nieuwe kamer laten zien. Mijn zusje heeft Prinsessen en ik Cars ! Mooi toch !!

7 reacties op “Cars !!

  • So hee, heb jij ff een stoere grote jongenskamer!! Echt heel gaaf!! Wat goed dat je het zo naar je zin hebt in je nieuwe huisje! Wat wil je ook met zo’n mooie nieuwe kamer! Geniet er maar van boefie! En natuurlijk ook van het buiten spelen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

