FF gesloten….

Gepubliceerd 2 maart 2007 door Sannie

Gezocht : tijd. Wie heeft er nog een minuutje of wat voor mij ? Ben op zoek naar wat tijd, groot of klein, maakt niet uit. Ben blij met elke seconde. Heb nu 24 uur in een dag maar kom daar niet mee uit. Wie helpt mij ???

Ja, misschien moet ik bovenstaande maar eens op Marktplaats gaan zetten… Heb echt tijd te kort. Probeer mijn log bij te houden maar ben bang dat het de aankomende week er ff niet van gaat komen. Verhuizing komt nu heel dichtbij. Volgende week vrijdag is hier de telefoon al over. En zaterdag rijdt de verhuiswagen voor. Ik hoop snel weer internet te hebben en dan zal ik jullie weer dagelijks vervelen met mijn lief en leed. Voor voorlopig zal dit ff het laatste logje zijn. Kom dus ook ff niet bij jullie buurten. Zodra ik weer kan internetten haal ik mijn schade in en zal ik mezelf gaan bijlezen.

Voor nu dus ff gedag en tot ziens !

En voor iedereen van Join the Club die hier langskomt om mij welkom te heten :

Bedankt voor jullie reacties en ik kom zeker een keertje bij jullie langs !!

Veel liefs van Sannie en tot snel !!!

29 reacties op “FF gesloten….

  • Sandra, bedankt voor je verwelkoming als nieuw lid van Join the club op mijn weblog. Kom gerust nog eens op mijn Dolfijnjes weblog kijken. Ik hoop dat je snel weer in staat bent om na je verhuizing te kunnen loggen. Sterkte met de verhuizing. Tevens wens ik je een fijn weekeind.Groetjes Cor.

  • Ja wat is een dag kort he!! Heel veel succes met de verhuis hoor jullie! Komt vast allemaal goed en zien je logjes vanzelf wel weer verschijnen! Eerst jullie nieuwe stekkie!!

    xxx

  • Ik heb helaas ook tijd te kort, dus al iemand extra tijd over heeft, mag hij/zij ook wel wat aan mij geven. 🙂

    Succes met verhuizen, hier zit de verhuizing er gelukkig op, pfff is iets wat ik toch niet dagelijks wil doen.

    Liefs
    Kwebbeltje.

  • Ja je mag dan wel ff niet kunnen loggen, maar dat wil niet zeggen dat wij geen reacties achter kunnen laten in de tijd dat jullie druk aan het verhuizen zijn! Hihi heb je straks wat te doen zodra je weer internet hebt hee! Hihi alsof je het al niet druk genoeg hebt!

    NOu ja, hoop in ieder geval dat alles lekker loopt daar in Vleuten! Geniet lekker van jullie nieuwe huisje!

    xxx Danielle

  • @ iedereen : en het kan nog wel ff duren……Vandaag maar weer eens met Orange gebeld… (klinkt bekend Lies ??) Eind van de week terug bellen dan weten ze meer maar kan wel drie weken duren… HELP ga me gewoon vervelen hier. Maar we wonen hier verder heerlijk, verhuizing is goed gegaan. En binnen een week hadden we hier alles weer op orde. Alles is gedaan, we zijn klaar om te gaan genieten !! Zodra ik weer zelf internet heb zal ik alles vertellen en laten zien. Nog ff gesloten dus Sannieslife……

  • Balen zeg dat wachten! Lijkt me ook helemaal niks voor jou! Joh jij hebt straks een logexplosie tot en met! Hihi kunnen we het straks weer niet bijhouden met lezen! Zijn inderdaad wel ontzettend benieuwd naar alle verhalen en natuurlijk ook de foto’s van jullie mooie nieuwe huisje! Nog ff geduld hebben dus…Succes!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

