Geheime aanbidders…..

Gepubliceerd 1 maart 2007 door Sannie

Ja, klinkt spannend toch ? Maar het gaat niet om mij hoor maar om Sannieslife ! Ik zat eens bij de statistieken te kijken en er komen toch een hoop mensen hier (dagelijks) langs. Alleen wie allemaal……. Er zijn er een aantal die altijd een reactie plaatsen dus die zijn bekend. Maar de rest…. Dus bij deze een vraagje : kom je hier vaker maar laat je nooit een reactie achter doe het dan nu xc3xa9xc3xa9n keer. Ben gewoon benieuwd wie, wanneer, hoevaak waarom en hoe je het vind. Nee, ben heel niet nieuwschierig….

31 reacties op “Geheime aanbidders…..

  • Tja, daar ben ik er dus 1 van…Ik kom hier wel eens via de site van Tessa en waarom ik nooit een berichtje achter laat…Tja…weet ik eigenlijk niet, maar nu dan bij deze en ik zal wel eens vaker wat van mij laten horen, oke?!
    groetjes,
    Karin

  • Ik laat altijd wel een reactie achter, maar ik ken het ja, sinds ik bij mij op alle twee de web-loggen een teller heb staan, zie ik dat er bij Judith meer mensen komen kijken dan bij niels, ik kijk dan ook wel eens bij de statistieken en weet ongeveer wel welke nummers er bij wie horen maar zie ook veel nummers die ik niet weet.
    Mijn nummer stuur ik wel even per mail door, weet je in ieder geval dat ik er ben geweest.
    groetjes Melissa

  • Ja Tessa komt hier bijna iedere dag…, maar je ziet het bij mij…ik nodig zelfs iemand persoonlijk uit om te reageren…, maar dan zelfs weigert hij een bericht achter te laten. Er zullen dus altijd geheime aanbidders blijven bestaan.

  • Hoihoi meissie, ja leuk he dat lopend vuurtje?! Heb het inmiddels al overgedragen aan de volgende dus nu maar hopen dat het vuurtje blijft lopen.

    Bezoekeraantallen is soms een verrasing. Wil je daar nu meer over weten en er achter komen waar je bezoekers zoal vandaan komen kijk dan eens op http://www.neocounter.net/blue/
    daar kun je tellers maken en voor het overgrote deel naar eigen wens invullen….
    Ik heb het ook een tijdje gebruikt. Is niet moeilijk en wel leuk.

    Fijne avond !
    Heb en hou het goed, liefs Melody

  • Ja da’s hier ook inderdaad! Krijg ook heel vaak complimentjes over m’n weblog door mensen die nooit reageren! Zo heb je toch ongemerkt een hoop mensen die meelezen, waarvan je dan geen idee hebt! Hihi maar…ben benieuwd of al die mensen nu ook inderdaad even de moeite nemen om zich kenbaar te maken! Zou leuk zijn vind ik!

  • Hoihoi wat leuk dat je ook lid bent geworden van Join the Club. Ik kom je dus ook even van harte welkom heten en je veel plezier bij Ramona wensen. Ook wens ik je veel succes met dit web-log en voor straks welterusten.

    Heb en hou het goed, liefs Melody

  • Ok, geef het toe, ben hier ook reeds geweest en dat zonder een bericht na te laten. Terwijl ik ook graag recties krijg op mijn weblog. Bij deze is dit rechtgezet.
    Veel plezier nog met je schattige kinderen, je huis, je man, je weblog en alle andere dingen die ik vergeten ben.

  • Ok, geef het toe, ben hier ook reeds geweest en dat zonder een bericht na te laten. Terwijl ik ook graag recties krijg op mijn weblog. Bij deze is dit rechtgezet.
    Veel plezier nog met je schattige kinderen, je huis, je man, je weblog en alle andere dingen die ik vergeten ben.

  • Danixc3xablle ,hierbij verwelkom ik je als nieuw lid van de Join The Club. Veel succes met dit fenomeen in het ontmoeten van nieuwe webloggers. Groetjes Cor en een fijn weekeind toegewenst.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

