Honger…

Gepubliceerd 26 februari 2007 door Sannie

Begin nu behoorlijke knaagjes in mijn maag te krijgen. Kan nu zo eindelijk gaan lunchen. Wat het probleem was ? Verdoving van de tandarts !! Vanochtend ff voor negen was ik aan de beurt. En ik had niet xc3xa9xc3xa9n maar drie gaatjes…. Slik…. Twee zijn er vandaag gevuld, over twee weken gaat nummer drie. Ik durf niets zonder verdoving dus daar kwam de spuit. Links boven en onder. Werkte prima, heb van het gaatje vullen helemaal niets gevoeld. Alleen is de verdoving nu pas een beetje uitgewerkt. Drink al de hele ochtend door een rietje, liep anders zo mijn mond weer uit hihihi. Zo dochter zo moeder zeg maar, had ook een spuggdoekje nodig. Maar nu ik dit tik komt ook het laatste beetje geveoel weer terug dus ik ga een broodje maken !!

8 reacties op “Honger…

  • als je dit leest heb je al gegeten, dat zal wel lekker gesmaakt hebben, heb de bus nog gehaald (hij moest om 56 komen was dus te laat maar kwam goed uit zo kon ik hem nog halen) bij wendy kwamen ze om 13.00, ik was dus op tijd thuis

  • chips!! zit ik daar met heel veel moeite een code onder mijn reactie in te tikken voor dat plaatje, kan dat niet op jouw site!! Lekker dan! Nouja, dan zet ik hem wel op mijn log, moet je hem daar maar pikken zus!

  • Ik hoop dat het gesmaakt heeft, ik vraag ook altijd om een verdoving mijn “vroegere” tandarts deed mij altijd zo’n zeer dat ik nu altijd om een verdoving vraag hihi
    groetjes Melissa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

