Weer wat nieuws !!

Gepubliceerd 22 februari 2007 door Sannie

Kreeg zoveel linkjes op deze pagina dat ik dacht dat moet ik anders doen. Had al bij een paar andere weblogs van die mooie linkjes pagina’s gezien dus ik aan de slag. Kostte me ff een uurtje maar hier is ‘ie dan : Sannies Links !! Ook in de rechterkolom terug te vinden bij de pinguin op de pc !!

8 reacties op “Weer wat nieuws !!

  • Maar da’s handig inderdaad!! Hihi als alles hier achter de rug is…zal ik toch denk ik echt eens op les moeten bij jullie! Hihi wat loopt ons logje dan achter zeg! Al die leuke nieuwe snufjes van jullie!

  • Wij hebben dat dus ook al een tijdje terug gedaan met al die linkjes. Ziet er mooi uit!

    Oh ja, ik weet dat je me aardig vind :P, maar twee keer hoef je me niet te linken, hoor! Exc3xa9n keer is wel zat.

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

