Het wordt steeds mooier…

Gepubliceerd 22 februari 2007 door Sannie

Even weer wat foto’s van de Birkhoven ! Om te beginnen de badkamer. Hij is nu bijna helemaal betegeld. Vanavond de laatste tegels en kan er gevoegd gaan worden.


De deur naar de gang/huiskamer is ook af. Het glas zit erin en hij is helemaal afgeschilderd. Ben er heel blij mee, geeft heel wat meer licht in de gang !

De slaapkamer heeft een licht grijs kleurtje gekregen en de vlakken van donkergrijs zitten ook op zijn plek. Daarin komen foto’s te hangen.

Zaterdag gaat Marco het laminaat op de zolder leggen en volgende week komt de bovenverdieping aan de beurt. En ik probeer het een en ander in te pakken. Morgen komt mijn moeder een dagje de kids bezighouden zodat ik weer wat dozen kan vullen. Het komt steeds dichterbij……..

8 reacties op “Het wordt steeds mooier…

  • Zo dat gaat wel heel vlot ineens! Lijkt wel alsof iedereen opeens gaat verhuizen. Goede vriend van mij is ook al druk bezig met verhuizen en vrienden van ons verhuizen eveneens.

  • pa gaat protesteren hij wil (zelfs als het alleen zijn rug is) niet op het internet staan, hij wil daar geld voor hebben, toen heb ik gezeg je moet nog geld meebrengen wie wil jou nou zien!

  • het komt nu steeds dichterbij de verhuizing en zo te zien zijn jullie er hard naar toe aan het werken het wordt dan ook heel mooi,ben benieuwd hoe het in het echt eruit ziet!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

