Snert en meer van dat…

Gepubliceerd 21 februari 2007 door Sannie

Vandaag een dagje bij mijn moeder geweest. Zij maakte altijd met mijn Opa en Oma erwtensoep. En nu mocht ik helpen ! Heb niet zo heel veel gedaan, vond ik niet zo heel erg. Niet dat ik te beroerd ben om te helpen maar die lucht….. Je begrijpt dat ik dus niet van Snert hou ! Maar hij smaakte goed werd er gezegd, kreeg ook nog wat mee naar huis. Heb dat net maar snel in de vriezer gezet en de pan in de vaatwasser. Jakkie…. Marco was ook naar mijn ouders gekomen en is daar vandaan gelijk naar Vleuten gereden. Ook mijn vader is daar weer aan de klus. Marco is er elke avond deze week. Zal blij zijn als we over zijn want ik vind dit maar niks…. Elke avond home alone. En kan genoeg dingen doen, heb nog heel wat in te pakken maar er komt weinig uit mijn handen. Dan maar ff een logje…

Had gisteren ook weer wat. We hebben een gedeelte van de zolder leeggeruimd en kwamen daar Marco’s Lego tegen. Mooi voor Yannick dacht ik. Was allemaal wel een beetje stoffig maar kan gewoon in de wasmachine had ik wel eens gehoord. Dus een kussensloop gevuld en wassen maar. Alleen jammer dat de knoop los raakte. Alle blokjes los in de trommel. En in de afvoer, piep zij de machine, doet u het zelf maar….

En we hebben hem nog niet zo lang, zag de bui al hangen. Maar gelukkig is Marco een beetje handig. Heeft er tot drie keer blokjes uit getoverd en nu is alles weer goed. Volgende keer maar drie knopen, touwtje en hangslot om het sloop hihihihi. Die nieuwe Lego zorgde er ook weer voor dat ik een andere hobby kon oppakken. Marktplaats !! Yannick had namelijk ook nog heel wat Lego Duplo. Maar die nieuwe Lego vind hij veel leuker. Om nou alles voor Kaylinn te bewaren zag ik niet zo zitten. Zijn toch een hoop echte "jongensdingen". Dus 12 advertenties op Marktplaats. Er wordt veel op geboden, wacht dus nog ff af. Kan Yannick van dat geld mooi weer nieuw spul halen.

Nou dat was hem weer ff, tot morgen !!

6 reacties op “Snert en meer van dat…

  • hihi, heb jij dat weer, lego in de wasmachine! Je moet ook een elastiekje om het sloop dopen zus!!
    en wat die erwtensoep betreft: ben heel benieuwd hoe hij smaakt, als het goed is krijg ik zondag een bakkie van pa en ma als ze bij ons op visite komen!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

