Feest !!

Gepubliceerd 19 februari 2007 door Sannie

Vandaag was het een klein feestje want tante Diane kwam een dagje bij ons ! We zijn lekker wezen eten en shoppen op Cityplaza. Ik mocht van haar in zo’n leuk autootje. Diane had daar wel centjes voor, bij mama zijn die altijd net op als ik de auto’s zie, vreemd hoor…… Thuis heeft Diane me nog geknipt en we hebben een spelletje gespeeld. Ik heb haar ook nog lekker geknuffeld. En zelfs een "natte kledder" gegeven. Die heb ik van haar geleerd, mag hem bij papa en mama niet meer doen maar bij Diane doe ik het gewoon kijk maar :

Daarne hebben we lekker gegeten, pannenkoeken ! Daarna deed ze eerst Kaylinn in de tub en daarna mij in bad. En ze heeft me ook nog naar bed gebracht, mama mocht niet mee van mij ! Ze heeft zelfs een paar bladzijde van mijn boek gelezen in paats van de ene die papa en mama altijd doen. Ik vond het heel gezellig, ik kom snel weer een keertje bij je logeren hoor !

8 reacties op “Feest !!

  • Wat een superfeest was dat Yannick!! Las net al bij je tante Diane dat het zo’n leuke dag geweest was! Hihi die natte kledder had ze dan ook wel dubbel en dwars verdiend hee! Haha geweldig!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

