Wisten jullie dat…

Gepubliceerd 16 februari 2007 door Sannie

Ik niet zo veel tijd heb dus maar wat korte logjes maak ?

Ik net de Eftelingmok HEEL heb binnengekregen ?

Ik Tessa wil bedanken voor het "Wisten jullie dat" logje, leek me ook wel handig..

Er dus inderdaad ook goede ambtenaren zijn ? (Zo goed Tessa ?? hihihi)

Ik heel blij ben met Wendy omdat zijn nog een Twintuner kastje heeft (zie log F*ck KPN) en die wil omruilen met de onze omdat ze nooit opneemt ! (thnx Wen)(thnx Twentysomething, hoef je aanbod dus niet aan te nemen)

Ik eindelijk de eerst dozen heb ingepakt ?

Kaylinn’skamer wel een beetje kaal is nu en de kasten leger ?

Yannick dat maar niets vond…..

Het Grieken op valentijn lekker was ?

Alleen heeeeel erg jammer dat ze de chocoladetaart niet meer als dessert hebben ?

Ik me daar al een paar dagen op verheugd had ?

Ik gisteren met moeder en zussie naar de 9 maanden beurs / huishoudbeurs ben geweest ?

We er bijna drie kwartier over gedaan hebben om van afslag Rai naar ingang te komen ?

We niet de enige waren die het gratis kaartje van de Kruidvat gingen gebruiken ?

Ik nu gelloof ik alles wel gehad heb ?

Jullie anders pech hebben omdat ik toch ga stoppen ?

6 reacties op “Wisten jullie dat…

  • ja,ik help je graag aan een effectieve manier om iedereen te vertellen wat je bezig houdt en ja je hebt nu wel rechtgezet dat er ook goed zijn… (al zijn dat er misschien maar weinig….hihi)
    Fijn weekend Sannie!!

  • Enne wisten jullie dat…wij vinden dat jullie het loggen toch nog heel goed bijhouden ondanks dat jullie zo druk zijn met de verhuis!

    Wisten jullie dat wij daar ons petje voor af nemen! Knap werk hoor!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

