F*ck KPN ….

Gepubliceerd 15 februari 2007 door Sannie

En dan heb ik het nog heel niet over mijn telefoon / internet….. Heb net een half uur aan de telefoon gehangen over digitale televisie. Wij hebben boven en beneden zo’n heel mooi kastje staan. Nu hebben ze twee soorten single –  en twin tuners. Heel simpel bij single is het niet mogelijk om naar de ene zender te kijken en de ander op te nemen. Beneden staat er dus een twintuner. Nu is die alleen kapot en werkt nu als een single. Niet handig, kunnen nu niks instellen dus ik dacht nieuwe halen. (Hebben toch al genoeg onkosten hihihi) Al heel wat winkels afgeweest, nergens meer te krijgen. En niemand weet wat… KPN gemaild maar niets gehoord. Dan net maar gebeld. "Ja, die zijn eruit en komen ook niet meer" Ja en dan ? Geen alternatief… tweede kastje ernaast zetten zei ze. Is niet handig want een single kun je niet instellen. Kun je dus niet twee programma’s op verschillende kanalen opnemen. Ze gaat nu een klacht indienen en daar word ik over teruggebeld. Schiet er waarschijnlijk weinig mee op maar ja…. Dus ben je in een winkel en je ziet een twintuner van KPN / Digitenne neem hem voor me mee en ik kom hem bij je halen. Er schijnen er namelijk nog wel wat in omloop te zijn maar ze kan niet zeggen bij welke winkels…….

7 reacties op “F*ck KPN ….

  • Jeetje wat een gedoe is dat zeg!! Inderdaad helemaal niet handig!! En ronduit belachelijk dat ze je niet eens kunnen zeggen waar ze nog wel verkocht worden!! Bah zeg! Succes ermee!! Hoop dat je er nog aan kan komen!!

  • En in een winkel kunnen ze ook niet zeggen welke winkel hem wel heeft? Ze kunnen toch wel even rond bellen? Nou ja, wij hebben straks niks meer bij KPN, want ik heb het wel gehad met ze en al helemaal met hun geweldige klantvriendelijkheid. Zou niet overbodig zijn als ze hun personeel daar eens wat scholing in gingen geven!

  • Ik wil hier in de buurt ook wel even wat winkeltjes afstruinen hoor. Weet alleen niet precies hoe zoiets eruit ziet. Aan wat voor winkels moet ik verder denken? Expert? Megapool? Technische afdeling van de V&D? Of van die specifieke KPN winkels?

    Misschien zou je ook ebay of marktplaats ofzo kunnen proberen. Succes. 🙂

  • Praat me niet van KPN…Wij proberen al heel lang een ander internet en belpakket te krijgen…geen reactie, geen hulp, helemaal niks! En bellen naar ze? Dat kosten klauwen met geld en dan kunnen ze je vaak nog niet helpen ook!!!Ze waren laatst ook bij radar of kassa ofzo…Inderdaad: F*CK!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

