Kijk mij eens….

Gepubliceerd 14 februari 2007 door Sannie

En let ook ff op mijn mooie kale plekje op mijn achterhoofd………..

6 reacties op “Kijk mij eens….

  • Haha ja Eline had ook zo’n mooie! Nou daar hoeft tante Diane voorlopig nog niet te knippen dan hee? Hihi! En wat kijkt ze al vrolijk rond joh!! Sterk hoor!!

    Knap van je Kaylinn!! Leuk he dat rond kijken!!

    xxx Danielle

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

