Stilte voor de storm ??

Gepubliceerd 13 februari 2007 door Sannie

Het is vrij rustig hier in Sannieslife. Gebeuren niet zo heel veel spannende dingen momenteel. Weet zelfs niets te loggen…. Dan is het wel heel erg nietwaar. In weblogland gebeuren wel veel dingen. Heb zomaar eens een rondje gemaakt en bij anderen gebeurd genoeg ! Blijft leuk lezen over het leven van andere….Zo heb ik al van een bruiloft en twee zwangerschappen gehoord. Grappig want vorig jaar rond deze tijd waren wij ook net op de hoogte van mijn zwangerschap.Leuk hoor, dat andere dat nu ook mogen meemaken, heb ze ook maar van harte gefeliciteerd !! Bij mijn vaste logmaatjes gebeurd er ook genoeg, Goede berichten rond de schoonvader van Elise. En Elise en Danielle zijn hard op weg naar het einde van hun zwangerschappen. Bij Wendy zorgt de auto voor een grote kostenpost en mijn zus wil een dwergkonijntje. (Waar begin je aan zussie zo’n nieuwe aanwinst in huis.) Maar hier is het dus stil, de stilte voor de storm. Want de verhuizing komt nu wel heel dichtbij….. Moet nu toch echt eens wat gaan inpakken….

7 reacties op “Stilte voor de storm ??

  • Hihi zit ze daar midden in een verhuis…gebeurd er niks zegt ze!! Hoe kan dat nou? Haha! Het is wel duidelijk hoor, jij wilt gewoon over!! Starten met sjouwen en de boel daar in gaan richten! Hihi daarom lijkt het nu zo stil voor je! Meid geniet er nog even lekker van, de komende weken word het daar denk ik druk genoeg!

    xxx

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

