Nieuwe kopfoto

Gepubliceerd 11 februari 2007 door Sannie

En daar is ie dan ! Mijn nieuwe kopfoto !! Ben er heel blij mee ! Bedankt Wendy van de Creabeaas!

15 reacties op “Nieuwe kopfoto

  • Mooie foto maar ik blijf toch altijd naar die pinguins kijken hoor, die tik blijft geweldig.

    En veel plezier op de HH beurs, ik heb er gisteren gestaan, het was erg druk, heb nu “ballonkuiten” maar het was een vruchtbaar dagje.

    Hoorde trouwens van veel mensen dat het “Stoutplein” ze erg tegenviel. Weet niet wat jij er van verwacht maar dan ben je vast een beetje voorbereid.

    Nog een tip, zoek Tup op en laat je daarna aan de overkant even lekker masseren, ze hebben zelfs van die heerlijke stoelen, echt ff genieten hoor.

  • De creababes hebben echt goed werk afgeleverd. Zoals altijd kijk ik een hoop van je af, zo ook nu, hihi
    Heb ook een vraag bij hun neergelegd en ben errug benieuwd
    duurd zeker wel even voordat je de kopfoto had, niet?

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

