Wat een setje….

Gepubliceerd 9 februari 2007 door Sannie

Marco en ik hebben het mijn moeder ff moeilijk gemaakt. Ik had namelijk bedacht dat het wel leuk was om voor Valentijnsdag naar Minos Pallas (de Griek) te gaan. Als verrassing voor Marco natuurlijk. Dus mijn moeder vanmorgen gebeld om te vragen of ze kon oppassen. Ze deed al een beetje warrig maar ja Minos gebeld en tafel om 20.00 geboekt en net mijn moeder weer teruggebeld of ze dus kon oppassen. Kwam er toch een wazig verhaal, er kwam iemand op de koffie. "Wie dan ?" vroeg ik. Ja, iemand die ze wel eens op het winkelcentrum tegenkwam. Ja ja, vreemd. Ze zou proberen haar af te bellen. FF later telefoon,  Marco. "Ik vond 20.15 een betere tijd om te eten, had maandag al een tafel gereseveerd en je moeder gevraagd om op te passen !" Wat een stel hxc3xa8, krijg je als je 12 xc2xbd jaar samen bent. Ja Marco, dinsdag is het al weer 12 xc2xbd jaar geleden dat we mekaar in ’t Roefje hebben leren kennen !  En ik heb er nog geen dag spijt van dat ik mijn hand op jouw knie heb gelegd. (Ja, na 12 xc2xbd jaar ontkennen moet ik nu toch maar toegeven dat ik degene was die begon ……) Verheug me nu al op woensdag, ff lekker eten samen. I luv u 4 ever !!!!!

7 reacties op “Wat een setje….

  • wat kunnen kinderen je het moeilijk maken zeg, het zweet stond op mijn voorhoofd toen je belde, ik moest iets zeggen en gelijk nadenken (en dat op mijn leeftijd, ik zeg het zelf maar hoor) en at viel niet mee

  • Geweldig! Helemaal aan elkaar gewaagd hihi. Maar dat hebben wij hier dus ook. Als ik iets op dat soort dagen ga reserveren dan kan ik donder op zeggen dat manlief ook al iets geregeld heeft. Tegenwoordig overleggen we dus maar en doen we het verrassen op andere dagen.

  • hihi leuk! Martin heeft al gezegd dat hij wel iets leuks weet om te doen…heel vaag en ik vertelde hem dat ik al een oppas had geregeld, maar niet wist wat we voor leuks moesten gaan doen…23 augustus zijn we 5 jaar getrouwd! Wij hebben dus wel een beetje overleg gehad…gelukkig…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

