Sneeuw !!

Gepubliceerd 8 februari 2007 door Sannie

Juf Monique belde om 12.00 dat we niet naar school hoefden vanmiddag ! Sneeuwvrij dus ! Met mama ben ik toen lekker in de tuin aan de gang gegaan. Kijk zo maar eens op de foto’s ! Heb ook een sneeuwpop gemaakt. Mama had alleen geen wortel maar ik zei dat die er wel bij moest. Hebben we dus maar een plastic wortel uit mijn keuken gepakt. En nu ga ik met papa op de slee weg. Hij had alleen wat moeite om me op de slee te krijgen. Die lag namelijk in de sneeuw. En ik vind de sneeuw leuk om mee te spelen wil er alleen niet overheen lopen. Vind het zo raar kraken….. Mama zegt dat ik een gekke jongen ben. Maar ik heb een oplossing gevonden, gewoon het pad met mijn bezem schoonvegen slim he !!

5 reacties op “Sneeuw !!

  • Wat een mooie sneeuwpop Yannick!! Wat fijn dat je vanmiddag thuis mocht blijven om in de sneeuw te spelen! Zo vaak sneeuwt het immers niet!! Ook wij hebben veel plezier gehad in de sneeuw hoor!! Vanmorgen vroeg begon hier het feest al!! Nu is het gestopt met sneeuwen, wel jammer hoor!! Wij vonden het geweldig!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

