Niet te geloven…

Gepubliceerd 6 februari 2007 door Sannie

De post bracht vandaag een pakketje van de Efteling. Jippie ! Mijn nieuwe mok. En kijk eens wat ik zag toen ik het doosje opende ……Eftelingmokken_2

….. inderdaad, oortjes afgebroken !! Weer een nieuwe mail richting Kaatsheuvel. Wordt dus vervolgd !

7 reacties op “Niet te geloven…

  • Handig verstuurd! De post is namelijk niet zo rustig met de pakjes en dergelijke, dus niet zo’n slimme zet! Hoop dat de volgende dus wel goed zal komen! Maar ik zie wel dat je er twee gekregen hebt!

  • Nou Sannie ik lees een paar logjes terug dat je je weblog probeert bij te houden…haha, nou ik vind dat je dat erg goed doet. Ben even drie dagen niet geweest en moet je kijken hoeveel logjes!!!
    Mooie keuken en het wordt al een mooi huis! Sven slaapt ook nog wel eens als het echt niet meer gaat. Leuk, die grote kleine meid in de buggy!! Ennuh zonde zeg van het kopje van de Efteling…kun je weer aan de slag met de mail! Veel succes en sterkte met al je klusjes!! Tessa

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

