Weer wat af….

Gepubliceerd 4 februari 2007 door Sannie

Gisteren weer een dagje aan de klus geweest. Ik zelf meer een half dagje. Zou rond 15.00 bij mijn moeder zijn om Kaylinn te voeden en dan hun alle drie mee nemen naar het huis. Was de bedoeling om dan nog wat te doen maar Yannick lag dwars. Wil geen tukkies meer doen maar kan nog niet helemaal zonder. Na een mega-brul-partij zijn we dus maar naar mijn moeder gegaan. Mijn vader en Marco hebben toen de keuken helemaal afgemaakt en Marco heeft ook de jalouziexc3xabn opgehangen. Zijn dus alleen nog geen foto’s van aangezien ik de camera mee had. Volgen morgen, ga er dan ’s avond nog ff naartoe. Mijn moeder komt dan weer ff oppassen. Bedankt ma, ben blij dat je zo af en toe wil en kan bijspringen !!  Maar heb nog wel wat foto’s. Onder andere van de trapkast die nu af is, mijn keukenkraan en Quooker, de achterwand in de huiskamer, laminaat voor de huiskamer. Kijk zelf maar !!

Cool Slideshows
9 reacties op “Weer wat af….

  • zeg sandra, jij hoeft op 30 april alleen de deuren open te zetten en geen vlag uit te hangen die zit in je kamer al, rood wit en blauw ha ha ha dit is een grapje hoor, tot vanavond

  • Sven wil ook zonder, maar wordt er ook heel chaggerijnig van…net ook een hysterische bui achter de rug en nu…ligt hij te slapen op de bank…hihi, valt soms niet mee he mama Sannie?

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

