Weer een week voorbij…

Gepubliceerd 4 februari 2007 door Sannie

Marco was van de week lekker vrij maar het vloog voorbij. Is natuurlijk momenteel ook lekker hectisch hier in huize Daal ! Maar ja, we schieten op. Er komt een tijd dat we weer gewoon weekend kunnen houden ( hoop ik….) Yannick is vanmiddag zowaar ff naar bed geweest. Het jochie wil geen tukkies meer doen maar kan eigenlijk nog niet helemaal zonder. Is dus behoorlijk dwars, zit er toch over te denken om maar een kamer met behang te beplakken in Vleuten…. Heb ook niet echt veel tijd om te loggen maar probeer het wel een beetje bij te houden. Voordat ik het vergeet wil ik Koba bedanken voor haar hulp. Door haar zien jullie nu van die leuke golfjes boven en onderin beeld. Voor de kopfoto sta ik op de wachtlijst dus die volgt nog een keer. Verder eigenlijk weing nieuws, heb wel weer wat muntjes uitgegeven. In de nieuwe keuken hebben we een inductiekookplaat en niet al mijn pannen kunnen daarop. Moeders blij met grill- en soeppan en zussie met panne(n)koekenpannen. Ik dus naar de Blokker. Had nog heel wat bonnen liggen verdiend bij TNS/Nipo onderzoeken. En als je nu je dukaten inlevert krijg je per dukaat (maximaal 15) 1 % korting. Moeder en zussie lief aangekeken en ik had dus de volle 15 % ! Scheelt toch want inductiepannen zijn niet goedkoop. Moet nu nog een keer terug naar Blokker voor een twee-trees-trapje. Kan namelijk niet bij mijn bovenste kastjes hihihihi. Heb nog een paar dukaten over, helaas dus geen 15 % korting meer maar alle beetjes helpen. Zo gaat het hard met de spaarcentjes moet maar weer eens wat op Marktplaats zetten !

6 reacties op “Weer een week voorbij…

  • Zo is het…alle beetjes helpen! Hebben ze van die dukaten ieder jaar weer nieuwe? Of blijven die bruikbaar? Anders (denk ik) heb ik er hier ook nog wel een paar voor je hoor! Durf niets te beloven…maar kan eens kijken voor je als je wilt! Laat het me maar weten!

    xxx Danielle

  • dat heet peuterpubberteit en das echt lastig,maar die periode gaat weer voorbij heb ik me laten vertellen.we zitten met het zelfde probleem!ik heb ook geen behang dus zetten we hem maar onder de trap en op zijn tyd pakken we gewoon speelgoed af dat werkt ook heel goed! succes

  • poe ook verhuizen en opnieuw buigen over je inrichting enzo kost veel energie niet?! zeker met die twee koters om je heen van wie de oudste echt niet meer wil slapen en daardoor soms strontvervelend is halverwege de dag..ik ken het gevoel!! Sterkte!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

