Marktplaats

Gepubliceerd 1 februari 2007 door Sannie

Waar zouden we zijn zonder Marktplaats…. Waarschijnlijk bij de gemeentewerf te dumpen. Maar dit is nu veel leuker. Je zet je spullen op Marktplaats en hoopt er dan weer vanaf te komen. Lukt me aardig momenteel. Ik zit hier met een fitting aan het plafond en met een klein tafellampje (andere lampen verkocht, nieuwe in Vleuten) en ik ga zo in de schuur maar twee tuinstoelen pakken want we hebben nu alleen nog maar een twee-zitsbankje staan. ( idd, nieuwe bank in Vleuten). En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Wandkast, kapstok, overtollig Tupperware ik verkoop alles. Maar koop ook wel eens wat hoor. Hebben zo voor Yannick een leuk buro en bed bij mekaar gezocht en heb ook al twee grote Kipling weekendtassen voor een prikkie gevonden. Is gewoon een leuke hobby geworden naast het loggen. Zoeken in huis wat er op kan en hop plaatsen en verkopen maar ! Heb nog wat spullen in de aanbieding dus als je wat zoekt…… Hij staat bij mij bovenaan in mijn favoriete websites !! Ja, na jullie weblogs dames hihihihihi

5 reacties op “Marktplaats

  • Ik voel me een beetje dom nu… want ik kan het namelijk niet vinden. lol
    Ik moet wel zeggen dat verhandelen via marktplaats (of ebay) is idd ideaal! en leuk 😉

  • Ik bedank er tegenwoordig voor. Na de oplichting met de bekende Mary-Jo heb ik het wel gezien daar. Maar wel leuk om te lezen dat anderen het met plezier doen en ja, zo kom je nog wel van je troep af natuurlijk.

  • Goed bezig Sannie!! Haha leuk hoor dat je er ook zo’n plezier in hebt! Da’s ook leuk opruimen zo natuurlijk! Weggooien kan je het immers altijd nog! Succes met de verkoop…enne natuurlijk ook met de speurtocht naar leuke nieuwe dingetjes!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

