Stoere bink !!

Gepubliceerd 31 januari 2007 door Sannie

Vandaag had ik een hele leuke dag. Om te beginnen was papa de hele dag bij mij dus dat is al feest. En vanochtend gingen we met zijn twee op pad. Iets leuks doen…. We gingen naar Bal-lorig ! Heb papa lekker moe gemaakt zijn overal op geweest. Ook hebben we een broodje kroket op lekker hoor ! Daarna moest ik een prikje gaan halen. We waren stiekem wat vroeger gegaan zodat er nog geen rij zou zijn. Er was maar 1 iemand voor me en toen mocht ik. Prik !! Geen probleem voor een stoere bink. Ik zei alleen tegen papa : Zie je wel dat het geen pijn doet ? Ik kreeg en mooie kaart en pleister en dat was het alweer. Toen gingen we een taartje kopen, had mama bedacht om me te troosten. Dat was dus niet nodig, heb geen traan gelaten maar toch maar een gebakje gehaald. En nu ben ik met papa boodschappen doen. Kortom : top dag voor mij ! Zal vanavond vroeg slapen denk ik, ben al een beetje moe. En middag tukkies wil ik niet meer dus voorlopig zal ik wel ff moe blijven ook ……

4 reacties op “Stoere bink !!

  • wat ben jij een stoer zeg, ik denk dat papa wel een beetje bang was maar jij niet hxc3xa9, weet je wat als je zaterdag bij oma komt heb ik nog een kadootje, wat zeg je daarvan, groetjes oma

  • Wat een stoere bink inderdaad! Ennuh hier ook geen middagdutjes meer hoor! Sven doet het alleen op dinsdag op het kinderdagverblijf. En dan natuurlijk meteen 2 uur! Even inhalen!!

  • So ben jij ff stoer zeg Yannick!! Enne ook al was je dan zo stoer en hoefde je niet getroost te worden…een taartje is nooit verkeerd toch! Wat een leuke dag ook zo samen met je papa!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

