Verbouwing

Gepubliceerd 29 januari 2007 door Sannie

Niet alleen in het nieuwe huis maar ook de weblog wordt verbouwd ! Nu alleen nog een nieuwe kopfoto. Aangezien ik daar niet zo handig in ben heb ik de Creabeaas om hulp gevraagd. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken. Ga er weer vandoor, niet veel te loggen en Kaylinn krijgt honger. Morgen ga ik de hele dag klussen in Vleuten maar woensdag zal ik weer een logje plaatsen. Compleet met foto’s van mijn klusavonturen !

5 reacties op “Verbouwing

  • Ziet er weer toppie uit Sannie!! Ben benieuwd naar de kopfoto!! En uiteraad naar jouw foto’s van het klussen!! Succes met klussen hoor!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

