Reactie van Pardoes !

Gepubliceerd 29 januari 2007 door Sannie

Kreeg een mailtje terug van de Efteling :

Beste Sannie,

In goede orde hebben wij uw onderstaande berichtje ontvangen, waarin u
schrijft dat uw roodkapje mok snel kapot is gegeaan.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat de mok zo snel al kapot gaat, ik
wil u dan ook vragen uw adresgegevens aan mij te mailen. Ik kan dan een
nieuwe mok (door ons vooraf getest met kokend water) naar u toe sturen.
Enkele mokken blijken een produktiefoutje te hebben opgelopen,
natuurlijk begrijpen we dat het heel vervelend is voor de mensen die het
betreft, maar in verhuiding met de verkochte aantallen gaat het om een
heel klein aantal mokken.
Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben gexc3xafnformeerd, onze excuses
voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Anja Klis
Horeca & Merchandise

Dat is dus service, krijg een nieuwe mok !!!! Bedankt Pardoes !

5 reacties op “Reactie van Pardoes !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

