Keuken !

Gepubliceerd 28 januari 2007 door Sannie

Gisteren hebben ze de keuken voor een groot eind af gemaakt. Er moet alleen nog de koelkast, magnetron en oven geplaatst worden. En de deurtjes moeten er nog in. Maar het ziet er al geweldig uit ! Ben helemaal weg van mijn granieten werkblad. De mannen hadden er een behoorlijke til aan maar het staat fantastisch. Heb in gedachten de kastjes al ingedeeld……

Cool Slideshows

11 reacties op “Keuken !

  • helemaal met voorgangster eens! wat een irritant ding ‘ik hoop dat je het leuk vond’!!
    Maar de keuken gaat ergens op lijken, mooi rood is niet lelijk!
    Gewaagt hoor maar zeker erg mooi

  • Dat indelen, ik weet al wat de vulling van een aantal kastjes zal zijn………..ha ha.
    Misschien nog interesse in een antraciet mini chef?????

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

