Waterballet

Gepubliceerd 26 januari 2007 door Sannie

In de Winterfteling hadden we weer een grote mok warme Chocomel genomen. De mok mag je namelijk houden. Twee jaar geleden de eerste mok genomen en vorig jaar waren ze helaas uitverkocht. Maar dit jaar ging het goed, Roodkapje ging mee naar huis. Zijn echt lekkere grote mokken, je thee blijft er goed warm in. Had net zin in een bakkie dus chenk de mok vol met kokend water. Zet de waterkoker terug en hoor pang.

En binnen no time loopt mijn aanrecht vol met kokend water…. Einde mok dus ! Ben nog blij dat ik hem niet al in mijn handen had. Ga geloof ik maar een mail sturen naar Pardoes, ik heb dus weer een halve gare mok. Terwijl ik die andere al twee jaar lang dagelijks gebruik….. Dus Kim, Ineke en Diane opletten met jullie mokken !

7 reacties op “Waterballet

  • Ik zou ook zeker gaan schrijven! Voor hetzelfde geldt had Yannick net de beker in zijn handjes of had je de mok vast terwijl je Kaylinn op schoot had. Daar moet je toch niet aan denken!

  • Ai!! Da’s zeker minder ja!! Moet je maar niet aan denken wat er had kunnen gebeuren! Wat een mazzel dat ie nog op het aanrecht stond! En ook nog eens een geluk dat het er dan niet vanaf droop..terwijl Yannick daar dan misschien stond te wachten! Pfff…zo zie je inderdaad maar weer…een ongeluk zit in een klein hoekje!! Ben benieuwd wat Pardoesje ervan vind!!

  • Jeetje, dat is schrikken zeg! Inderdaad maar goed dat je ‘m niet in je handen had, of dat Yannick ‘m in z’n handjes had…. Pfffff….. Ik zou zeker melding hiervan maken hoor, een mok hoort niet zomaar te barsten. :-S

  • Balen! Maar wel leuk dat je naar de Winterefteling bent geweest, het was een prachtige dag!! Misschien moet je ze even bellen en vertellen dat die mok geknapt is. Misschien is het een productiefoutje waar meer mensen last van hebben en wie weet krijg je een nieuw exemplaar toegestuurd (wie niet waagt…)

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

