Stoere broer

Gepubliceerd 25 januari 2007 door Sannie

Ik ga vaak ff kletsen met mijn zusje maar doe dat meestal als papa en mama mij niet zien. Tenminste dat dacht ik maar mama heeft me weer betrapt !

3 reacties op “Stoere broer

  • Leuk hxc3xa9 Yannick om met je zusje te kletsen, Judith dacht dat ook altijd stiekem te doen maar ik zag het ook meestal wel als ik in de keuken was ofzo hihi, mama’s en papa’s zien alles en horen alles.
    Ik vind het wel een hele leuke foto hoe je daar bij je mooie lieve zusje zit.
    groetjes Melissa

  • Ach wat schattig zo op dat poefje naast de box!! Heeeeeeeeerlijk!! Kijk al uit naar de tijd dat het bij ons zover is!! Hihi kan hier alvast voor genieten hee! Yannick wat ben je toch een lieve stoere grote broer voor je lieve kleine zusje!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

