Mooi rood …..

Gepubliceerd 25 januari 2007 door Sannie

Nog ff wat foto’s. De keuken is er ! Het bewijs :

De deur is voorzien van vier mooie gaten, nu nog ff glas bestellen en de gang is een stuk lichter ! Bedankt Herman !

Marco heeft de trappen en balustrade voor de eerste keer in de verf !

7 reacties op “Mooi rood …..

  • dat ziet er netjes uit!!!!! Kan je Marco niet ff langs sturen voor onze twee trappen, hihi Wij waren wel snel over met verhuizen maar twee trappen moeten nog in de lak( de treeen) we hebben ze wel opgeschuurd gelukkig

  • Hoihoi wat een heerlijk jochie heb jij zeg! Wat een mooi en lief kereltje….als je eens om oppas verlegen zit of hem nog eens uit logeren wilt sturen en Diane kan m niet hebben breng je m maar bij mij hoor! Ga ik met hem op auto-jacht hihihi Schitterend gewoon zoals hij alle auto’s herkent !

    Dank je wel ook voor je bezoek aan mijn log en het jatten mag altijd hoor! En als je iets ziet wat je wilt maar je niet lukt……gewoon ff gillen…

    Knuffel voor Yannick !
    En Kaylinn ook uiteraard !

    Liefs Melody

  • Wat leuk joh dat je gaat verhuizen! Maar ik ben blij (als ik de foto’s zo zie) dat ik het niet hoef te doen haha. Wat een werk als je alles nog moet doen hihi maar succes ermee!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

