Rustig…

Gepubliceerd 23 januari 2007 door Sannie

Weer een rustig dagje vandaag. Vanmiddag ff naar Mary gewandeld om de nieuwe banken te bekijken. Yannick op de fiets, Kaylinn in de Bugaboo. Past ze nog net in, duurt geen maand meer ben ik bang… Morgen naar het consultatiebureau ben benieuwd. Had via het borstvoedingsforum al begrepen dat met 3 / 4 maanden de BV baby’s gaan afwijken van de groeicurve.. De curve gaat uit van een KV (kunstvoeding) baby. Maar er is dus ook een curve gebaseerd op BV baby’s. Heb ik ff van internet geplukt. Daar zit Kaylinn nog niet boven de lijn en in de andere curve wel. We houden dus gewoon de BV curve aan. Mochten ze gaan zeuren sla ik ze daar wel mee om de oren ! Ga er weer mee kappen, ben namelijk ook aan het koken. Ja, voor degene die me kennen koken ja !Spaghetti  Doe ik eigenlijk nooit maar Marco is laat vandaag, komt zo binnen en moet dan vanavond weer naar de Birkhoven dus ben ik maar vast begonnen. De mannen gaan aan de spaghetti. Ik moet nog ff zien wat ik binnen krijg, ben niet zo’n pasta mens. Fijne avond en tot morgen !!

4 reacties op “Rustig…

  • goed van je hoor, maar laat je het water niet aan branden (grapje), pa is ook al weg naar de bouwspeeltuin, bel morgen hoe het afgelopen is, groetjes

  • De mannen hebben vast zitten smullen van jouw kookkunsten! En hopelijk heb je zelf ook nog lekker gegeten!!

    En die groeicurve..Eline zat daar ook vrij snel boven en zij kreeg KV! Weet nog goed dat ze hier de eerste keer opperde dat we niet gek moesten kijken als Eline overal later mee zou zijn omdat ze te vroeg geboren was…nou..dat hebben ze later xc3xa9cht nooit meer gezegd! Hihi dusse Kaylinn…laat ze een poepie ruiken vanmiddag!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Life is like a camera, focus on what's important, capture the good times, develop from the negatives and if things don't turn out, just take another shot.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

