Uitgeslapen…

Gepubliceerd 22 januari 2007 door Sannie

Heerlijk ! Gistermorgen uitgeslapen ! Dat is dan het enige voordeel van Yannick uit logeren. Voor de rest vond ik het maar wat stil… Oke, ik wil hem af en toe wel achter het behang plakken momenteel (heerlijk die peuterpuberteit) maar mis hem toch behoorlijk als hij weg is. Maar het uitslapen was wel lekker ! Verder weinig  gedaan gisteren. Vanochtend kwam Diane hier naar toe om ons te knippen. En om er bij mij een kleurtje in te zetten. Chocoladebruin met lichte plukjes. Ziet er weer heel mooi uit. Of zoals mijn lieve zussie zei : geen grijze haren meer ! Van je zus moet je het maar hebben….

5 reacties op “Uitgeslapen…

  • Ik ken het de peuterpuberteit, hier loopt er ook zo eentje rond, ben blij als alle verjaardagen achter de rug zijn want…het is dat we geen behang hebben hihi, net wat je zegt als ze uit logeren zijn mis ik ze ook ontzettend en weet niet hoe gauw ik ze weer op moet halen.
    groetjes Melissa

  • Wat stil is het dan in huis hee!! Inderdaad ook weleens lekker om uit te slapen…maar het heeft wel degelijk 2 kanten! Maar…naderhand zijn die verhalen die ze dan vertellen het ook helemaal waard hee? Want wat hebben ze dan vaak een plezier gehad zeg!!

  • Peuterpuberteit, geniet er maar van meid.
    Hier een grote “echte” puber.
    Geloof me maar, je denkt dan met weemoed terug aan de peuterpuber.
    Bijkomendheid van de grote puber is dat er nu ook een “schoondochterpuber” aan vast zit.
    Pffffff, ik ga overal behang plakken, kunnen ze er achter…….hoewel, soms is het wel heel erg leuk hoor. Beginnende volwassenen kunnen ook erg vertederend zijn….

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

