Lekker weekendje !

Gepubliceerd 22 januari 2007 door Sannie

Zoals jullie al gehoord hadden heb ik van het weekend bij Diane en Danny gelogeerd. Ik ben daar heel erg verwend, heb veel leuke dingen gedaan en lekker gespeeld en gegeten. Moeten jullie maar eens lezen bij Diane.  En ik heb nog wat nieuws gedaan ook. Ik heb zelf mijn tanden gepoetst ! Mama had al heel vaak gezegd dat ik het zelf moest doen maar daar had ik geen zin in. Toen ik bij Diane naar bed ging zei ik dat ik zelf mijn tanden zou poetsen. Diane dacht dat ik dat al vaker had gedaan en liet mij mijn gang gaan. Nu had ik altijd heel goed opgelet dus ik wist precies hoe het moest. Mama wist niet wat ze hoorde ! Nu doe ik het thuis ook elke keer zelf goed hxc3xa8 !

3 reacties op “Lekker weekendje !

  • Goed hoor! Sven doet het vanaf het begin af aan zelf en mama of papa poetst dan na. En bij Meike poetst mama eerst en daarna Meike ook nog zelf.BIj ons is zelf tandenpoetsen een favoriete bezigheid!

  • Ook Eline is dol op zelf tanden poetsen! Hihi uiteraard moet ook hier dan nog gepoetst worden door papa of mama! Maar…ook altijd even zelf! Maar jij kan het nu al heel goed zelf Yannick!! Jij hebt gewoon heel goed opgelet…om het daarna meteen helemaal alleen te kunnen doen! Knap hoor!

    Had bij tante Diane inderdaad al gelezen hoe leuk je logeerpartijtje was!! Wat moet jij een plezier gehad hebben zeg!! Super!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

