Het wordt mooi….

Gepubliceerd 16 januari 2007 door Sannie

Hier is het dan mee gedaan… Heb het nog niet in het echt bewonderd maar Marco is enthousiast en de foto’s zien er mooi uit. De spuiters zijn al op de zolder en de 1e verdieping klaar. Nu de benedenverdieping nog en dan is het af ! Hier zie je een stukje van onze slaapkamer en de trap vanaf zolder gezien.

8 reacties op “Het wordt mooi….

  • het begint er nu echt uit te zien, nu nog even (!!!!!!!) de badkamer en de keuken, de wc is zaterdag ook klaar hoorde ik van pa en dan verhuizen, maar zover is het nog niet, het word hardstikke mooi, de badkamertegels vind ik heel mooi zou ook mijn keus kunnen zijn, gr

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

