We hebben post !!!

Gepubliceerd 15 januari 2007 door Sannie

Had ik weer…. Dacht weer eens te besparen en gaf bijna een hele hoop ellende. Ik zal bij het begin beginnen, is wel zo handig. Ging adreswijzigingen doorgeven aan bedrijven. Handig via de PTT , ahum ik bedoel TNT adreswijziging. kan je gelijk op aangeven of je je post wil laten doorsturen. Maar bleek dat je dat dus tegenwoordig 2 euro per week kost ! Krent die ik ben wil ik dat natuurlijk niet betalen. Had dus bedacht om de bedrijven te vertellen dat we 10 januari al over gingen. Had ik twee maanden de tijd om alle post die nog verkeerd ging te onderscheppen. Ja, bespaar je toch al gauw 16 euro ! Maar vanaf de oplevering nog geen post gezien. Kan natuurlijk misschien waren we niet belangrijk. maar bleek dat er toch dingen verstuurd waren, kreeg geen TV krant en oa Wendy had een kaartje verzonden. TNT gebeld vandaag. (er zijn nog een paar wachtenden voor u…….) En wat bleek : de postbode bezorgd pas post als het huis bewoond is, dwz als er een bank enzo staat. Zijn de regels mevrouw, tot dan gaat alle post retour afzender…… Ja lekker dan ! Moest ik alles weer gaan omzetten ?  De TV krant maar als eerste gebeld, die hebben het adres weer teruggezet. De rest was ik van plan morgen te gaan doen, gingen vanmiddag eerst naar Ikea. Hebben flink ingeslagen, nieuw matras voor Yannick, logeerbed (ja zussie, de volgende keer hoef je niet meer op de bank !), wat kussens voor op mijn nieuwe bank, de heerlijke Ikea sloffen (ze waren er weer), lampen voor bij Yannick op zijn kamer en voor op de gang en nog wat klein spul. Moeten nog wel een keer terug want er waren een paar dingen niet op voorraad waaronder een schoenenrek.En toen moest ik nog ff de koopjeshoek in. Had al gezegd dat ik een krent was toch ? En daar stond dus een geweldige schoenenkast ! Veel mooier dan dat simpele rekje en voor de helft van de originele prijs want de verpakking was kapot. Stond helemaal in elkaar, nog geen krasje op. Inladen dus ! Was maar goed dat Marco de Trafic van zijn werk mee had, we hadden weer heel wat geshopt. Marco is een uurtje terug naar Vleuten vertrokken om een en ander al daar te brengen en om het plastic te verwijderen daar waar de spuiters al klaar zijn.  Die zijn namelijk vanmiddag begonnen. En niet met twee maar met vier man wat ook betekend dat ze morgen nog een halve dag werk hebben en dan al klaar zijn. Hij belt net, de zolder en bovenverdieping zijn al klaar en het ziet er geweldig uit. Hij zal wat foto’s maken, zal ze morgen op het log zetten. Ben heel benieuwd. En hij had nog wat : ER LAG POST !!!!!!!!!!!! Kan jij het nog volgen ? Ik niet meer…… Maar goed dat ik vanmiddag niet alles al had omgezet. Schijnbaar heeft de postbode gewacht tot de hele straat (aan xc3xa9xc3xa9n kant ) opgeleverd was. En de TV krant lag er ook ! Kan ik weer kijken wat ik allemaal gemist heb hihihihi… ga ze morgen maar weer bellen om het terug te zetten, ach ja zo blijf je bezig !

5 reacties op “We hebben post !!!

  • je weet toch wat voor bedrijf de tnt post is, maar gelukkig weet de postbode het wel te vinden, die zijn slimmer als hun bazen. Heb de je nou wel de lamp gevonden? gr

  • Wat belachelijk zeg, dat je pas post zou krijgen wanneer je huis bewoont was. Je wilt niet weten hoeveel post ik vond in mijn vorige huis toen ik er zou gaan klussen. Stond al maanden leeg en alle post van de vorige bewoner werd gewoon bezorgd. :-S
    Is het anders een idee om een briefje voor de postbode achter je raam te plakken? Straks krijg je weer geen post en was die ene keer toevallig van een invaller ofzo…. Zou in elk geval niet alles terug gaan draaien hoor, qua adres. Wat een gedoe….

  • Vreemd hoor, want bij ons werd de post al bezorgd toen we er nog niet woonden. Zou toch een beetje zot zijn dat je er per se al wonen moet.
    Haha en dan je Ikea tochtje. Als het normaal en rustig is dan is het daar wel gezellig om eens te winkelen. Hopelijk heb je om 19:00 uur niet te lang staan duimen middenin die winkel?

  • Hahaha, leuk verhaal! Zo is het bij ons ook gegaan Dacht ook, ik ga daar niet voor betalen. Als we de sleutel hebben dan kan de brievenbus ook gebruikt worden! Maarja, ook wij kregen voor de eerste keer post, was trouwens ook gelijk de laatste keer.. Er zaten telefoonrekeningen van november bij! KPN is ook niet de slimste.

    Zie dat het bij jullie al aardig opschiet, ik kom het weekend even om het hoekje spieken!

    Gr Karolien

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

