Op de fiets !

Gepubliceerd 15 januari 2007 door Sannie

Toen mama mij laatst een keer met de fiets uit school ging halen hadden we een klein probleempje. Ik zat een beetje klem in het voorzitje…. Ja, we hadden de fiets al ff niet gebruikt en ik groei wel door ! Er moest dus een nieuw stoeltje komen. En mama dus weer druk op Marktplaats. Ze had wel voor een nieuw stoeltje gekeken maar vond 75 euro wel aardig wat. En ze had geluk, ze vond een mooie stoel, nog als nieuw voor 35. Kijk dat is besparen ! Papa heeft hem er gisteren opgezet en we zijn gelijk ff gaan fietsen. Vond het een beetje eng maar toen we eenmaal wegreden heb ik de leuning toch maar los gelaten. Kijk ons eens gaan !

4 reacties op “Op de fiets !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

