Klusjesman

Gepubliceerd 14 januari 2007 door Sannie

Gistermiddag ben ik met mama en Kaylinn naar het nieuwe huisje gaan kijken. Opa had al een wc gemaakt, vond hem nog wel een beetje kaal (en koud zonder bril) maar we kunnen al naar de wc. Papa was de boel aan het inplakken. Dat was leuk heb hem ff geholpen met dat plakband plakken. Dat kon ik ook wel !

Diane was er ook nog ff, heb haar mijn kamer laten zien. Ze vond hem zo groot dat ze wel bij mij wilde slapen. Toen ik later met mama nog een rondje liep vroeg ik waar mijn bed precies kwam te staan. Mama zei waar alles kwam te staan maar ze vergat xc3xa9xc3xa9n ding. Dus vroeg ik waar nu dat bed van Diane kwam want die kwam toch op mijn kamer ???  (hihihi, bedankt zussie, kon ik hem dat weer uitleggen….)

5 reacties op “Klusjesman

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

