Klein grijpertje !!

Gepubliceerd 14 januari 2007 door Sannie

Ik heb sinds afgelopen week ineens ontdekt dat ik dingen kan vasthouden. Dus daar zijn mijn handjes voor ! Ben nu heel druk met de rammelaar, spuugdoekje of knuffelpopje. Ze gaan van links naar rechts, van boven naar beneden. En altijd ook ff in mijn mond. Ja, je weet maar nooit, zo zit er iets eetbaars bij ! Ik slaap trouwens bijna elke nacht door tot 7.00 uur. Soms kom ik om 5.00 al, maar dan blijf ik daarna weer tot een uur of 10.00 weg. Papa en mama zijn daar heel blij mee ! Hier een foto van mij met mijn sleutelbosrammelaar. Was eigenlijk van papa. Hij had hem van mama gehad toen ze net zwanger was, symbolisch voor het huis wat ze gingen kopen. Nou, ik vind deze lekkerder dan de echte sleutels hoor !

6 reacties op “Klein grijpertje !!

  • Leuk hee Kaylinn alles pakken!! En heel logisch hoor dat je alles ook even moet proeven!! Je weet immers maar nooit inderdaad!! Wat een mooie sleutels heb je ook zeg!! Nog even en je gaat ook het haren trekken onder de knie krijgen…hihi da’s een echt meidending toch?!

    Wat fijn dat je al zo goed doorslaapt zeg!! Papa en mama boffen daar maar mee!! Grote meid hoor Kaylinn!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

