Lekker wegwaaien !

Gepubliceerd 11 januari 2007 door Sannie

Moet volgens mij geweldig zijn om met dit weer uit te waaien aan het strand ! Ben niet xc3xa9xc3xa9n van de lichtste dus waai niet zo snel weg. Maar geen tijd voor het strand, gewoon lekker nat regenen tijdens de boodschappen. Terwijl Yannick naar psz was ff op zoek geweest naar lampen voor de kamers van de kids. Voor Kaylinn geen probleem, krijgt een Disney Prinsessenkamer keus zat. Maar voor Yannick is het wat moeilijker. Hij krijgt een Cars kamer, maar geen Cars lamp te vinden…. ga het zo maar eens op Marktplaats proberen, wie weet daar meer geluk. Verder weinig spannends vandaag. Wel weer een nieuw weblog aan mijn favo’s toegevoegd, neem ook eens een kijkje bij Twentysomething. Ze had bij mij gereageerd dus ging ff terugkijken. En iemand die begint met een quote van Ally McBeal en het ook nog over haar Mr. Big heeft gelijk mijn aandacht ! Twee geweldige series, Ally McBeal en Sex and the City. Moet ze toch nog eens op dvd hebben. Misschien Danny eens lief aankijken…..

5 reacties op “Lekker wegwaaien !

  • Hier klinkt het strand altijd als muziek in de oren! Dus wanneer gaan we?? Haha!

    Jeetje dat er zo moeilijk aan te komen is zeg…een tijdje geleden zag je overal vanalles van cars! Mochten we ergens wat tegen komen, laten we het weten hoor!!

    xxx

  • het waaide wel heel hard hoor Sannie!! En dat kijk ik juist niet op tv…niet bewust, want hoor vaak dat het goed is, maar kijk dan geen tv of kijk juist iets anders….ik hoorde net dat het nu tot dinsdag droog weer blijft…

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

