Winterefteling !!

Gepubliceerd 8 januari 2007 door Sannie

Vond het helemaal geweldig zaterdag ! Was echt heel leuk met zijn allen in de Efteling. Heb in het sprookjesbos samen met Melissa alle bekende sprookjes gezien. We waren goed te herkennen aan onze mooie Unox mutsen ! Was wel veel regen maar toen zat ik lekker onder de regenhoes in de buggy. Ga ik eigenlijk nooit meer in maar mama vond het voor vandaag wel handig.Vond ook Droomvlucht leuk, en de Fata Morgana en de clowntjes bij Carnaval festival. Met mama ging ik ook in Pandadroom. Heel leuk, moesten we allemaal zo’n gek brilletje op. En dan kwamen alle beesten echt op je af. Ik kon niet blijven zitten op de bank, ik moest ze ff aaien. Was helemaal weg van de Panda. En wat denk je dat ik van mijn nieuwe vriendin Melissa kreeg ? Inderdaad, een knuffel-panda ! Zelf heb ik nog een leuke Efteling auto uitgezocht en een Pardoes broodtrommel. Voor als ik naar school ga. En van Diane kreeg ik ook nog een mooie sneeuwbol. En toen gingen we ook nog bij de Mac eten. Ik vond het echt geweldig, ben nu alleen een beetje aan het bijslapen…….

2 reacties op “Winterefteling !!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

