Nog 1 nachtje…..

Gepubliceerd 8 januari 2007 door Sannie

Ja, nog maar 1 nachtje slapen… Morgen is het dan zover. Om 10.30 hebben we de oplevering van ons nieuwe huisje !!! De kids gaan morgen een dagje naar Oma, Yannick blijft er zelfs een nachtje logeren. Kaylinn halen we ’s avonds wel op. Om15.00 kom ik daarnaar toe om Kaylinn te voeden en om de kids en Oma op te halen. Moeten natuurlijk ook ff komen gluren. En tussendoor eten we ook ff op de Elandweide. Gaan dus een paar keer op en neer morgen. Zal nog wel vaker voorkomen de komende periode….’s Avonds komen Maikel en Kim ook ff kijken. Kim voor de lol en Mike mag ff zijn werk komen voorbereiden. De eerste dag zal ik er dus ook bijna de hele tijd zijn. Zal daarna ff wat minder zijn maar zodra de spuiter geweest is zal ik er ook wat vaker zijn. Dan kan ik ook aan de gang ! Wordt vervolgd…………………

12 reacties op “Nog 1 nachtje…..

  • Ziet er goed uit! Veel succes, hou je ook een beetje rustig he. Allemaal vermoeiend zat. Hopelijk geeft het toch ook weer nieuwe energie en zijn jullie straks klaar voor een frisse start!
    Groetjes van Bar en de mannen

  • hoi! ik heb Marco al gesproken dus weet dat deoplevering is goed gegaan. er waren maar een paar kleine puntjes. Gelukkig maar en nu aan het klussen he!!
    gefeliciteerd zussie, zaterdag kom ik kijken hoor!!

  • wat leuk eindelijk de sleutel,dat zal een leuke dag worden met sxc3¡vond een hoop hoofdpijn van de spanning en al het geregel.we maken gauw een afspraak dan komen we ook even gluren.we wonen nu haast om de hoek!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Gratia dei sum id quod sum ~ Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

