Dagje Bugaboo !

Gepubliceerd 8 januari 2007 door Sannie

Zaterdag heb ik een dagje in  mijn Bugaboo gelegen. Lag heerlijk onder de regenhoes, al duurde het wel ff voordat pa en ma doorhadden hoe hij goed zat hihi. Het schijnt dat we in de Efteling zijn geweest maar daar heb ik nog niet veel van meegekregen. Vond het allemaal wel goed, kreeg mijn voeding op tijd en daar gaat het toch om nietwaar ! En kreeg van Debby een hele lieve Pardotjeknuffel, heb hem nu ook bij me in de box. Van Diane een leuk t-shirtje en van papa en mama nog een leuk bordje en beker. Ja, die lopen een beetje op de zaken vooruit. Maar ook die ga ik zeker een keer gebruiken. Volgend jaar weer ???

Eén reactie op “Dagje Bugaboo !

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Some memories never fade because they are all about love.

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

