Hij gaat goed zo !!

Gepubliceerd 3 januari 2007 door Sannie

Vanochtend hebben papa en mama me om 7.15 maar wakker gemaakt. Sliep al vanaf 23.15 dus kon wel vonden zij…. Gaat dus goed met mijn nachtjes. En met die van mijn ouders. Ze zijn er heel blij mee, denk dat ik dit maar ff volhou. Verder gaat alles wel goed met mij. Ga nu ’s middags ook ff naar mijn bedje. Niet lang maar ik ga wel ! Drink nog steeds afgekolfde melk in een flesje. Krijg alleen ’s ochtends de borst en dat gaat prima. Met mama ook, is alleen wat drukker voor haar. Moet nu kolven en daarna de fles geven maar het is te doen. En ik sta ook nog in de krant vandaag. Voor degene hier uit de buurt pak de Molenkruier erbij. Je kon een foto mailen als je een baby was uit 2006. En nu sta ik met mijn mooie koppie als eerste op de pagina. Leuk voor in mijn plakboek !Mama zet nog een andere mooie foto van mij hierbij in mijn Minnie Mouse Kerst Jurk !

5 reacties op “Hij gaat goed zo !!

  • het was de natuurlijk mooiste foto, die waren ook wel leuk maar jij was de mooiste leukste alleen moet je volgende keer iets meer lachen maar dat doe je vast wel, en ga zo door meisje met de nachten krijgen papa en mama ook een beetje meer rust, gr oma

  • Ja ben ook benieuwd naar het stukje uit de krant!! Leuk zeg!! Inderdaad leuk voor je plakboek!!

    En wat kan jij al lekker doorslapen zeg!! Wat fijn voor papa en mama!! Volhouden hee!!

    Schattig hoor zo in dat jurkje!! Een xc3xa9chte meid hee!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

