Gekke druif !

Gepubliceerd 3 januari 2007 door Sannie

Ja, zo noemde mama mij net. Snap niet waarom, had alleen ff "winterkleren" aan getrokken omdat ik speelde dat het winter was binnen. Snap jij waarom ze moest lachen ?

Had toch alleen maar mijn muts, de pannenlappen en mama’s sjaal gepakt ? Maar ga nu weer verder spelen met mijn poppenkast. Ben nu al iets minder verkouden en hoest ook iets minder. Heb ook geen verhoging tot nu toe. Mama hoopt dat het zaterdag allemaal over is. Ik weet alleen niet waarvoor, gaan we iets leuks doen soms ??

5 reacties op “Gekke druif !

  • wat een lekker jochie is het toch een ondeugend snoetje net zo een liefie als je zusje kleed jij je vast voor de winterefteling ja zeker ik vind het wel jammer dat julie alle twee meegaan hoor, maar ik denk dat het de volgende weken wel goed komt, gr oma

  • Ohhh jij bent zaterdag vast wel opgeknapt hoor!! Hihi en wat zal jij genieten van de verrassing!! Wij vinden trouwens dat je er super uit ziet zo hoor!! Geweldig!! Eline is ook helemaal fan van de wintermutsen, sjaals en handschoenen!! Hahaha!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Melody Music

    Nihil fit sine causa

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

