Ff gauw…

Gepubliceerd 2 januari 2007 door Sannie

Nog ff snel een kort logje. Was een hoop van plan vanavond maar had net een telefoontje van Bianca. We hadden elkaar een tijd niet gesproken en er was een hoop gebeurd dus een kleine anderhalf uur later hing ik op…. Vandaar geen uitgebreid logje vandaag maar ff een snelle update.

Kaylinn heeft vannacht niet helemaal doorgeslapen. Had gisteren de laatste voeding niet om 23.00 naar om 0.00 gehad. Marco zat darten te kijken dus we waren wat later. Ze werd rond 5.30 weer wakker dus was nog een lekker nachtje. Ben benieuwd hoe het zo weer gaat.

Yannick is op het moment niet zo lekker. Was al een dag of wat verkouden maar had nu ook verhoging. En we moeten zaterdag naar de Winterefteling…. Had het hem nog niet gezegd en dat is maar goed ook. Als hij zo blijft dan gaan wij niet zaterdag een dag buiten lopen. Hoop dat het morgen beter gaat met hem anders ben ik bang dat wij een jaartje overslaan….

Het eten gisteravond was gezellig. Heb enorm veel lol gehad met mijn zussie (ook vrijgezellig) en met Sil en de meiden. Gooi d’r een cola in en Sil draait door .hihihi Was nog wel wat, kan het wel vermelden, zij lezen toch mijn log niet. En anders weten ze gelijk hoe ik erover denk. We zaten dus met zijn 19-en te eten. En het was megadruk bij het Valkie. We waren om 18.00 binnen en na een half uur kwam het voorgerecht. Om 20.00 hadden we echter nog geen hoofdgerecht. Moet zeggen dat het mij niet eens opviel, we zaten gezellig dus wat maakt het uit. Maar mijn vader vroeg aan de ober of het eten zo kwam. En toen viel een oom van mij dus uit, niet normaal. Ging tegen de ober tekeer, lekker hard…. Nu moet je weten dat hij normaal nooit veel zegt maar dit sloeg alles. Die ober kon er weinig aan doen. En wij doken zowat onder de tafel. Half van der Valk keek naar ons….. Maar er kwam al snel iemand bij om met mijn oom te praten en toen was alles weer goed volgens hun. Het eten was er trouwens nog geen minuut na het geschreeuw dus was al onderweg. Toen kwam onze ober (was een lekker ding vond Sil met een lekker kontje maar dat doet er niet toe eigenlijk) vragen of alles nu goed was. Begon mijn oom weer. En toen werd het mijn neefje "de Patatman" Mike ff te veel. En terecht…. dus het werd beregezellig…. Maar er vielen wat woorden, en het werd weer stil. Een etentje met de familie Rijntjes is nooit saai ! Maar Mike je had gelijk hoor, sloeg helemaal nergens op ! Maar verder was het lachen, durf er alleen nooit meer naar binnen natuurlijk. Geintje, maar heb wel aan de ober toen ik ging afrekenen gezegd dat dit zeker niet de mening van iedereen was. Maar dat had ie al door zei hij. Maar hoor je dus iemand over asociaal geschreeuw van een familie R te V bij van der V weet je dat ik erbij was !

Nou al met al nog een redelijk logje. Tot morgen weer !

5 reacties op “Ff gauw…

  • hihi, ik had het valkie gebeuren niet echt vermeld in mijn log, maar jij dus wel! Tja, berucht zijn we nu wel daar he!! Achja, bert trok zijn mond open he!! (of was het toch ernie, hihi)

  • Hahaha kan me voorstellen dat jullie zowat onder tafel zaten!! Jeetje zeg!! Haha maar inderdaad…saai was het dan niet!! Hihi!! Fijn dat jullie zo’n gezellige avond hebben gehad!!

    Nu nog hopen dat Yannick wat opknapt!! Leuk zeg, de winterefteling!!!

  • Geef een reactie !!

    minoesjka2

    minoesjka's leventje

    Mijn dagboek

    door Niels van Veen

    Mijn dagboek

    door Judith van Veen

